dimarts, 27 de febrer del 2007

Gran Premi Inauguració

Aquest diumenge es va celebrar el Gran Premi Inauguració, cursa ciclista que dona inici al calendari de curses sub-23 i elit de Catalunya. Pels que no ho entenguin, és la categoria dels que lluiten per passar a professional o dit d'altra manera els amateur. Jo l'any passat si que la vaig córrer però últimament no he pogut entrenar gaire i al final vaig decidir no córrer però si que vaig anar a dos punts de la cursa, a Begues i els Onze, per veure-la d'aprop i animar als amics que hi corren entre ells els molinencs Santi Prat i Roger Català.

La cursa són 135 kms amb els ports de Begues i els Onze i un terrenys entremig bastant pesat com la carretera de Sant Sadurní d'Anoia. El Santi va escapar-se als Onze però no va tenir sort i després en el grup de 8 estava en minoria enfront altres equips i no va poder fer gaire cosa, però un altre dia segur que té més sort. En Roger debutava a la categoria i va acabar la cursa amb el pilot, cosa ja de per si força meritoria, tenint en compte que molta gent no acaba. També segur que obtindrà millors resultats. També l'Edgar, company de grupeta, va acabar en el pilot.

Per la meva part espero poder seguir entrenant, encara que la feina d'aquí a les eleccions em treurà una mica de temps, però és per una causa que val la pena. A veure si en alguna cursa puc fer algo de positiu i sino continuaré practicant el meravellós esport del ciclisme com a diversió, però això si, patint com sempre, ja que estem preparant un Stage a Iparralde pel mes d'agost no apte per cobards, jejeje.