diumenge, 1 d’abril del 2007

Estic malalt, si! Avui he estat 140 kms mullant-me i passant fred però estic orgullós!

Avui diumenge 1 d'abril he participat en la primera marxa cicloesportiva de la temporada. Eren 140 kms amb sortida i arribada a Vilafranca del Penedès recorrent l'Alt Penedès, Baix Penedès i Alt Camp. La gent que no practica el ciclisme potser pensi que estem bojos i possiblement tingui tota la raó perquè no és gaire normal matinar un diumenge al matí per ser a les 8 del matí a Vilafranca del Penedès per fer 140 kms sabent que ens plourà segur i tot i així no retirar-se i fer tot el recorregut malgrat acabar mullats de dalt a baix i amb bastant fred. Podem estar bojos però n'estem orgullosos de dia a dia anar superant aquests petits reptes!


Abans de sortir he estat parlant amb dos companys de la CUP de Torà i de Sant Celoni i parlant amb molts coneguts de les marxes que feia mesos que no veia. Abans de sortir no plovia però tenia clar que en un moment o altre ens cauria un bon ruixat. De les 5 hores que he estat pedalejant durant les 4 últimes ens ha enganxat la pluja, el fred i en alguns punts la boira intensa. Són dies amb bastant fred i bastant perillosos en els descensos però la tossuderia fa que no abandoni. Aquest any no estic en l'estat de forma que desitjaria i no he pogut estar amb els primers com els dos últims anys ì m'ho he pres amb més calma. Espero estar per l'estiu en plena forma.


Ara de moment he d'entrenar més malgrat hi hagi la campanya electoral i perdre 5 kg que després quan venen els ports això es nota!!!


Aquí us penjo la gràfica que ha fet en Xodena:

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Nin!
no cal que ens ho diguis no que ets tossut... això de diumenge n'és una mostra!
ei, que espero que et vagi molt bé per la Mendi Martxa, finalment jo no vindré, he decidit marxar a Carcassonne (cosa que també em servirà per a practicar el meu francès), passa-ho bé, disfruta de l'indret, la gent i de KOP evidentment!! jo em conformaré en veure'ls a Salt o a Sant Pere, tot i que les acumulacions de gent tampoc són el meu fort, farem un esforç, la causa s'ho val! ens hi veurem?
res més, doncs, que quan m'hi poso fins i tot atavalo, jeje!
salut i força

Àlex Maymó i López ha dit...

Doncs als concerts no podré anar perquè treballo i també perquè diumenge vaig a la Molins - Montserrat a peu (47 kms). A mi em van agradar força. Segur que t'agradarà!