diumenge, 16 de desembre de 2007

Raó del regidor del 17 de desembre de 2007

Avui dilluns 17 de desembre m'ha tornat a tocar fer el comentari "Raó del regidor" a Ràdio Molins de Rei. El podeu escoltar sinó recordo malament a les 8:23 i en segona audició als Informatius de Radio Molins, cap a tres quarts de dues. (veure raó del regidor)

4 comentaris:

Raül ha dit...

Deunidó quanta feina s'está fent, si senyor!!

salut!!

ACCOUNTABILITY ha dit...

Esto sí que es “iniciativa”, y no lo que hacen los de Iniciativa. ICV ideológicamente ya están cansados, faltos de ideas, puesto que llevan demasiados años sentados en la poltrona de Molins de Rey y su único objectivo es mantenerse en el poder (y subirse el sueldo) para no tener que volver a trabajar en la empresa privada donde ganan menos.

Por cierto, los de Iniciativa están valorando daros una “cartera” para que dejéis de incordiar. No caigáis en la trampa.

ACCOUNTABILITY ha dit...

Un indicador de la buena o mala gestión política es a través del análisis de la movilidad de los trabajadores públicos, tanto de funcionarios como laborales. Alex, en los últimos ocho o diez años ¿cuantos funcionarios y laborales se han dado de baja como trabajadores del Ayuntamiento de Molins de Rey?. Pide información y veras que los datos que obtendrás son realmente alarmantes.

Alexandre Maymó López ha dit...

Tranquil company, que ja vàrem dir que no entraríem a l'equip de govern i ho seguim mantenint. Ja ens van oferir entrar-hi dies després de les eleccions quan en aquells moments l'equip de govern era IiE i ERC únicament. Nosaltres vàrem dir que no i al final CiU també va entrar-hi.