dimecres, 20 de febrer del 2008

6 d'abril la Molins - Vilafranca

Ja podeu anotar a la vostra agenda que el diumenge 6 d'abril és la 2a edició de la Molins de Rei - Vilafranca a peu que organitza el Centre Excursionista de Molins (CEM). Seran 45 kms creuant la Serra de l'Ordal i la plana que hi ha als voltants de Vilafranca del Penedès. Després la tornada en tren.

Jo ja la vaig realitzar el 2006 per casualitat perquè la setmana anterior vaig caure en una cursa ciclista i em vaig lesionar l'espatlla i no podia anar en bici i per tant vaig aprofitar per fer-la. Això si, com que mai caminava, vaig acabar amb les cames destrossades i uns quants dies amb "agulletes". L'any passat vaig fer la Molins - Montserrat però com que havia sortit a caminar altres dies vaig arribar força millor. Sembla mentida però caminar i anar en bici no té res a veure. A veure si som molts en aquesta caminada! Jo hi seré!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo també espero ser-hi. També vaig fer la de 2006. L'any passar, no vaig fer la Molins-Montserrat, que portava fent-la cada any des del 1987, perquè hem feia mal el menisc, però ara ja estic recuperat del tot, només falta que entreni una mica. Ja ens hi veurem. Salut.

Àlex Maymó i López ha dit...

Doncs ja ens hi veurem! Jo hauré de sortir a caminar algun dia. A l'hivern vaig caminar bastant quan anava a buscar bolets però ara últimament només vaig en bici.

Anònim ha dit...

Jo també hi aniré si puc!!!