diumenge, 30 de març del 2008

Primera Marxa de la temporada

Avui diumenge 30 de març he participat en la meva primera marxa cicloturista de la temporada, en aquest cas la Marxa Terres de Vi i Cava a Vilafranca del Penedès, amb un recorregut de 140 kms i 5 ports de muntanya.

Per desgràcia l'organització s'ha vist desbordada i hi ha hagut alguns problemes a la sortida ja que érem més de 600 persones. Del Club Ciclista Molins de Rei érem 6 socis: Santi Prat, Marcos González, Jaume Papiol, Sergi Tudela, Josep Antoni Ollé i jo. De Molins seríem més de 15 perquè també hi havia 8 o 9 del One to One i en Toni Roca, que també és de la vila.

Jo avui ja tenia la intenció de fer-la amb la calma i a més a més anar i tornar en bicicleta i per tant fer uns 200 kms. He sortit a les 6:30 de Molins amb les llums i anat en bici pel Coll de l'Ordal. De la marxa he anat tranquil i sense problemes fins a Santes Creus. A partir de llavors m'ha entrat un mal de panxa força molest que no ha marxat fins a mitja tarda. A partir d'aquell moment he reduït el ritme i fins i tot he hagut de parar en un restaurant a cagar, però tot i així el dolor continuava. Al final he acabat la marxa amb en Marcos.

Al final no he tornat en bici a Molins pel dolor però estic relativament content perquè l'he feta tota ja que això d'abandonar no és una de les coses que em passin mai pel cap. Tot i així, al final he fet 170 kms i acabo la setmana amb 345 kms. El diumenge vinent toca caminar a la Molins de Rei - Vilafranca (45 kms).

1 comentari:

Mariona ha dit...

Eiii crack!! He descobert el teu blog a través d'altres. Veig que estàs fet tot un campió. A seguir així!! Faràs Remences? Jo estic plantejant-me si faig la curta de 95 Km perquè el Coll de Bracons em fa una mica de por... jeje... Si no t'importa t'agrego als enllaços!