diumenge, 20 d’abril del 2008

300 kms en bici en 15:30 hores

El dissabte 19 d'abril vaig participar en la brevet de 300 kms de Manresa juntament amb les 120 persones que van prendre la sortida. Tot el recorregut el vaig fer amb 4 amics més com son el Xavi Òdena, Lluís Tirapu, Ruben Carro i Jordi Vilaseca. El recorregut era una emboscada en tota regla perquè era bastant dur. Al final van sortir 4.400 metres de desnivell i especialment dur era el tram del km 100 al km 200, entre Alcover i les Borges Blanques, on no hi havia ni un tram pla.

Vàrem sortir de nit a les 6 del matí de Manresa i de sortida la cosa ja començava pujant pel coll de Grisen en direcció a Igualada per continuar pujant en direcció al Pla de Santa Maria i Valls passant pel Coll d'Esblada. De Valls a Alcover teníem un tram bastant pla fins a Alcover, on vàrem parar a esmorzar. D'Alcover començava la pujada cap a Prades, quasi a 1.000 metres d'altura i era el tram més dur. Després la carretera anava baixant fins Ulldemolins però després venia un terreny trencacames i amb 150 kms encara les trencava més... A Granadella vàrem dinar un menu en un bar i després ens vàrem trobar amb 38 kms on hi havia 7 portets amb un constant puja i baixa.

Els repetxons van passar factura i en Jordi va patir una petita crisi però un cop a Castelldans el terreny era més suau fins a Borges Blanques i poc després a Arbeca vàrem parar a un bar a berenar una mica. En Jordi es va recuperar de la petita "pájara" i vàrem continuar per un terreny que anava pujant suaument fins a Santa Coloma de Queralt. Després llarga baixada fins a Igualada i pugem pel Coll de Grisen cap a Manresa, on arribem de nit a les 21:30 hores.

Personalment vaig arribar content perquè no vaig patir cap tipus de molèstia destacable i malgrat que quan fas 300 kms les cames ja van "madures" esperava arribar pitjor perquè aquest any havia entrenat poc fins al moment. Amb aquest brevet ja tinc l'aval per participar a la BPB, que seran el doble de kms, 600.

Dades curioses:
Temps total: 15 h 30 min
Temps sobre la bici: 12 h 35 min
Comarques per on hem passat: 8 (Bages, Anoia, Alt Camp, Baix Camp, Priorat, Les Garrigues, Urgell, Conca de Barberà)
Aliments ingerits: 1 entrepà de nocilla, 1 entrepà de llom amb formatge, un menu (espaghetis, vedella), 1 tallat, 1 cafè sol, 3 coca-cola, 3 barretes energètiques, 1 plàtan, 1 donut i aigua.

6 comentaris:

XAVI NOVELL ha dit...

ALEX, QUINA AMBEJA !!!
1 entrepà de nocilla, 1 entrepà de llom amb formatge, un menu (espaghetis, vedella), 1 tallat, 1 cafè sol, 3 coca-cola, 3 barretes energètiques, 1 plàtan, 1 donut i aigua.

I JO: un platen i 3 barretes!!!
un altre dia m'apunto.
MOLTS RECORDS COMPANY.

Anònim ha dit...

quina pallissa!

el terreny el conec quasi tot, però fer-ho d' una tirada és duríssim!

lapujada d' Alcover, és Mont-Ral, la vem pujar junts fa tres anys, t' enrecordes?

Salut i pels 400...!!

BLUESBIKER

Àlex Maymó i López ha dit...

I tant que m'enrecordo de quan vàrem anar junts des de Calafell! Aquell dia però vàrem anar més ràpids. El dissabte ho vàrem fer amb la calma, que després encara quedava més de la meitat del recorregut.

Vinga, salut!

Charlie! ha dit...

Ei, bona crònica!!! Ostres, si la quantitat de menjar és proporcional als kilòmetres no em vull ni imaginar la vacanal que et fotràs a la de 400!!!!
Ens veiem en 15 dies de nou a Manresa, a per la 400!!!!!

Anònim ha dit...

Alex, s´et va la olla, els teus companys de club també va patir lo seu pujant Can Masana, va caure una tormenta de aupa. "Bala perduda" va fer de les seves a un Bar de Marganell (veure crónica del Quimet). En fi, res comparable a la teva odisea de 300 km, però nosaltres també va matir el nostre martiri particular.
Marcos "el señor de los derramajes de 100 metros"

Àlex Maymó i López ha dit...

Hola Charlie!

A la de 400 espero prendre'm les coses més en serio. Aquesta de 300 la vaig fer més amb la calma perquè aquest any no porto ni 2.000 kms i sort que anys enrera estava molt més en forma i estic vivint de les rendes. Com que la de 300 vaig acabar bastant bé en la de 400 espero apretar més i parar menys a menjar. Això si, no espero arribar al teu nivell!

Pel Marcos:

Doncs vaig estar a punt de sortir amb el CC Molins però em vaig adormir i veient la crònica me n'alegro de no haver sortit perquè veig que vareu passar fred. A nosaltres en el km 150 va ploure una mica i estàvem acollonits però sort que va parar.

Vinga, salut!