dijous, 26 de juny de 2008

Concentració per l'avortament lliure i gratuït

Demà divendres està convocada la concentració per solidaritzar-se amb totes les dones i homes de la vila que s'han autoinculpat d'haver avortat i que han estat citades a declarar. Serà un bon moment també per reclamar un canvi legislatiu en el tema de l'avortament perquè no es tornin a repetir aquestes situacions de persecució per part de sectors ultracatòlics i de la dreta mediàtica. Ens veiem a la concentració.

Mes informació a:

Bloc de la campanya a Molins de Rei


2 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo he avortat.

FRIVOLITZEU MOLT AMB EL TEMA i us asseguro que és un moment molt dur i difícil de superar per una dona.

Crec que una noia amb cara de felicitat en un cartell pro-avortista no és el símbol més adequat amb el tema.

El moment més dur i difícil de la meva vida va ser quan vaig haver d'avortar.


Estic a favor de l'avortament, evidentment, però em molesta veure com tracteu aquest tema.

Alexandre Maymó López ha dit...

El cartell l'han editat la gent de la campanya que s'està impulsant des de Molins i no crec que s'hagi fet amb la intenció de frivolitzar el tema.

És cert però que és un moment molt dur quan alguna dona avorta i per això és important que la llei canviï perquè al menys la situació no sigui tan traumàtica com ara.