dimarts, 9 de desembre del 2008

Inici de la temporada ciclista

Aquest cap de setmana he començat de nou a entrenar en bicicleta. Des del 21 de setembre que no sortia amb la bici de carretera. Pels que sou de Molins m'haureu vist amb la BTT per dins de Molins però això no ho compto com a entrenament ja que són desplaçaments curts.

Des de que vaig en bici més en serio (any 2003) mai havia estat tan de temps parat però crec que aquest descans ha anat bé per començar amb ganes aquesta temporada. Tampoc he estat parat del tot ja que he caminat molt per la muntanya en aquests dos mesos i mig.

El dissabte 6 de desembre vaig sortir amb en Toni Roca per anar fins a Sitges i tornar per la carretera de les costes del Garraf. Ens van sortir 73 kms a una mitja de 25 km/h. Ha estat una tornada a la "normalitat" amb les habituals discusions amb els conductors que no respecten als ciclistes. M'he trobat millor d'estat de forma del que em pensava però tot i així em tocarà entrenar per assolir un nivell bó.

Ahir dilluns vaig sortir sol i vaig anar fins a Port Ginesta, al peu de les costes del Garraf. L'anada com la tornada la vaig fer l'autovia de Castelldefels amb un vent força fort. Tot i així vaig fer una mitja de 27 km/h. En total em van sortir 61 kms.

La veritat és que encara no he pensat en quins objectius em centraré en l'any 2009. D'entrada intentaré disfrutar de la bicicleta tot el que pugui.

La foto que veieu és de quan arribava a la meta de la Barcelona - Perpinyà - Barcelona 2008. Va ser després de 35 hores seguides sobre la bici, moltes d'elles sota la pluja i el fred recorrent més de 600 kms. Va ser una de les millors experiències del 2008 i aquí en podeu llegir la crònica.


1 comentari:

Javi ha dit...

Bueno, per fi trobo algú que treu mitjanes com les meves. ja començava a preocupar-me que tothom treies mitjanes de 3ypico a l'hivern.

sort!