diumenge, 18 de gener del 2009

Primera sortida de fons de la temporada

Avui diumenge 18 de gener de 2009 he realitzat la primera sortida propiament de fons de la temporada. Ara a l'hivern és època de fer molts quilòmetres a ritme suau per acumular fons de cara a la temporada de marxes.

A les 8:30 del matí he sortit amb els companys del Club Ciclista Molins de Rei. Avui erem 7 socis del grup A i hem anat relativament tranquils fins a Castelldefels. En la zona entre Castelldefels i Sitges el terreny és més trencacames i el ritme ha pujat. Avui he aconseguit coronar primer l'Alt de la Maladona però l'atac m'ha deixat una mica tocat durant una estona... Avui en Santi Prat pare venia una mica tocat de diversos dies seguits d'entrenament, sinó segurament encara m'hagués guanyat.

A la zona de les costes sempre és típic "picar-se" amb els companys però va bé per veure l'estat de forma i en el meu cas encara em falta molt per millorar perquè tinc encara certa "xispa" però em falta fons físic.

Hem esmorzat a Sant Pere de Ribes (Garraf) i després jo volia fer més quilòmetres i he anat a trobar a en Xavi Òdena, en Tirapu i en Ruben, que avui feien la volta per la Llacuna. De Sant Pere de Ribes he anat sol cap a Vilafranca del Penedès i allà he afrontat els 25 kms ascendents fins a l'Alt de la Llacuna i un cop allà he baixat fins al poble de la Llacuna (Anoia), on estaven acabant d'esmorzar.

Després hem tornat per Rofes, Sant Pere Sacarrera, Capellades, Piera, Martorell i Molins. Es notava que aquest any no havia passat de 100 kms i els esforços fets a les costes m'han passat factura i tot i que de pulmons anava bé he tingut alguna rampa en la pujada de Vallbona d'Anoia a Piera però res important.

El genoll, que fa 2 setmanes em feia mal avui ha millorat i només tenia alguna molèstia però res de l'altre món. Ha estat un diumenge amb un temps genial i amb unes bones vistes. Pujant a l'alt de la Llacuna es podien veure les muntanyes de Montserrat i darrera a ma dreta tot el Montseny nevat i a ma esquerra les muntanyes nevades del Prepirineu. Tot això quan faltaven uns 2 kms per coronar, tot just on hi ha un restaurant que desprenia una flaire a calçots, prova què la temporada ja s'ha iniciat.

La sortida han estat 143 kms, en un temps sobre la bici de 5 hores i 20 minuts i a una mitja de 27 km/h. La setmana que ve tocarà sobrepassar els 150 kms i combinar-ho amb alguna sortida entre setmana si tinc temps.

PD: si cliqueu sobre el mapa veureu el recorregut i també teniu el perfil de la sortida