dissabte, 3 de gener del 2009

Qui diu que les lesions no es curen entrenant?

Avui dissabte he sortit en bici amb els companys del One to One, l'altre club ciclista de Molins de Rei. Des de la sortida del dia 31 de desembre arrossego molèsties en el genoll dret, el que segurament serà una tendinitis rotuliana.

Aquest matí em feia mal el genoll i anant en bici em molestava una mica. Anant cap a Sitges al principi anàvem a un ritme tranquil però després a les costes la cosa s'ha tensat. El genoll m'anava molestant però no gaire ja que en calent normalment el dolor disminueix una mica.

Hem parat a esmorzar a Sitges i hem tornat per les costes, un altre cop a ritme ràpid, les molèsties han anat reduint-se poc a poc. Al final han sortit 87 kms a una mitja de 27 km/h. Ara han passat ja unes 3 hores de la sortida i quasi no tinc molèsties, cosa que m'ha extranyat perquè ara el normal seria que en tingués més.

Aquesta situació ja em va passar a l'hivern de fa 3 anys, en el qual vaig curar una lesió al genoll sortint a entrenar ja que amb el repòs no es curava. El sistema no és molt científic però per sort de moment funciona. Demà si tot va bé sortiré amb el Club Ciclista Molins de Rei i a veure si acumulem més quilòmetres.

PD: la foto és d'una sortida de la grupeta del Baix Llobregat del desembre del 2006. Només l'Alberto i jo seguim en "actiu" però van ser grans sortides aquelles.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Es una sort, jo vaig tenir problemes amb el menisc ara fa 2 anys i se'm va curar amb repòs, i no va caldre operar-me, tot i que de vegades tinc una petita molèstia que no arriba a ser dolor. La setmana que ve, vaig a fer una duatló a Viladecans, son 15 km. en BTT i 7'5 corrent. I el dia 1 de Febrer la mitja marató de Granollers. Ara m'han vingut ganes de tornar a fer esport.

Àlex Maymó i López ha dit...

Hola Antoni,

El menisc ja és un tema més complicat de curar.

Es que l'esport és com un vici i quan t'hi enganxes no pares! Que vagin molt bé les curses!

Salut!