Us adjunto a continuació la nota del Comitè d'Empresa de l'Ajuntament de Molins de Rei, que està format per UGT, CCOO, CGT i SFP. El regidor Enric Franch és afiliat a CCOO però sembla que ja no és sindicalista...
Junta de Personal i Comitè d’ Empresa
Comunicació als treballadors
16 de maig de 2008
INFONEGOCIACIÓ
1. El dia 17/04 es va discutir la proposta econòmica amb l’empresa
2. El dia 29/04 es va suspendre la reunió a través d’una trucada telefònica, el mateix dia
3. La reunió del dia 15/05 també es va anul·lar per part de la direcció, per problemes d’agenda d’un director de serveis
4. La propera reunió està programada per al dia 22/05 .
5. Fa un mes que es va començar a tractar el tema de les retribucions.
Per tot això creiem que es demostra una manca de: voluntat negociadora, de seriositat, i en definitiva, de respecte a tot el col·lectiu de treballadors/res d’aquest Ajuntament.
L’equip directiu que ha estat designat per negociar, està format per: 1 regidor, 1 gerent, 4 directors de serveis i 1 cap de recursos humans, quan falta un director, la resta no té capacitat negociadora?
Estem regulant les condicions de treball de 270 treballadors/es i exigim com a representants sindicals un major respecte als compromisos presos per ambdues parts d’arribar a un acord abans de l’estiu.
Davant d’aquesta situació d’estancament i bloqueig del procés de negociació, EL COMITÈ I LA JUNTA EN PLENARI PROPOSARÀ EL DIA 22 DE MAIG UN CALENDARI SETMANAL DE NEGOCIACIÓ AMB EL PROPÒSIT DE COMPLIR L’OBJECTIU D’ARRIBAR AL JUNY A UN ACORD CONVENI TANCAT.
PROU D’INOPERÀNCIA I ESCAQUEIG EN LA GESTIÓ PÚBLICA
COMPANYS I COMPANYES ESPEREM PODER AVANÇAR A LA PROPERA REUNIÓ. EN CAS CONTRARI US CONVOCAREM A UNA ASSEMBLEA PER INFORMAR-VOS DE LES MESURES PREVISTES DE PRESSIÓ
CONVENI JA!!!
JUNTA I COMITÈ
Comunicació als treballadors
16 de maig de 2008
INFONEGOCIACIÓ
1. El dia 17/04 es va discutir la proposta econòmica amb l’empresa
2. El dia 29/04 es va suspendre la reunió a través d’una trucada telefònica, el mateix dia
3. La reunió del dia 15/05 també es va anul·lar per part de la direcció, per problemes d’agenda d’un director de serveis
4. La propera reunió està programada per al dia 22/05 .
5. Fa un mes que es va començar a tractar el tema de les retribucions.
Per tot això creiem que es demostra una manca de: voluntat negociadora, de seriositat, i en definitiva, de respecte a tot el col·lectiu de treballadors/res d’aquest Ajuntament.
L’equip directiu que ha estat designat per negociar, està format per: 1 regidor, 1 gerent, 4 directors de serveis i 1 cap de recursos humans, quan falta un director, la resta no té capacitat negociadora?
Estem regulant les condicions de treball de 270 treballadors/es i exigim com a representants sindicals un major respecte als compromisos presos per ambdues parts d’arribar a un acord abans de l’estiu.
Davant d’aquesta situació d’estancament i bloqueig del procés de negociació, EL COMITÈ I LA JUNTA EN PLENARI PROPOSARÀ EL DIA 22 DE MAIG UN CALENDARI SETMANAL DE NEGOCIACIÓ AMB EL PROPÒSIT DE COMPLIR L’OBJECTIU D’ARRIBAR AL JUNY A UN ACORD CONVENI TANCAT.
PROU D’INOPERÀNCIA I ESCAQUEIG EN LA GESTIÓ PÚBLICA
COMPANYS I COMPANYES ESPEREM PODER AVANÇAR A LA PROPERA REUNIÓ. EN CAS CONTRARI US CONVOCAREM A UNA ASSEMBLEA PER INFORMAR-VOS DE LES MESURES PREVISTES DE PRESSIÓ
CONVENI JA!!!
JUNTA I COMITÈ
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada