dimecres, 9 de febrer del 2011

Ja us podeu descarregar el butlletí número 8 de la CUP de Molins de Rei

La CUP de Molins de Rei ha editat tot just abans de la Fira de la Candelera un nou butlletí. En aquest número 8 es parla de diferents temes d'actualitat al municipi com la possible llista unitària independentista i per això des de la CUP hem volgut donar a conèixer la nostra opinió al respecte. També hem volgut denunciar públicament les últimes irregularitats en l'adjudicació sense publicitat de dos serveis d'assessorament a un regidor d'ICV i a un familiar.

També hem aprofitat per informar sobre el calendari de punts de trobada per elaborar el programa participatiu de la CUP de cara a les properes eleccions. En un altre article donem a conèixer els resultats del 2n Certamen Millorem Molins i per acabar reflexionem un any després de la Consulta Popular sobre la Independència.

Veure butlletí número 08 de la CUP de Molins de Rei

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Fira de la Candelera 2011.

Fes un àpat de debò, amb Montsi i la seva cort.

MENÚ: Cap i pota amb cigrons i galeres, Fideuà de tolontolon , paella a la carrionet, pinxitos borregu, i d’altres entrepans de pilota, botifarra, frankfurt, llom i bacon

T’HI ESPEREM.

SORTIRÀS A LA FOTU.

Anònim ha dit...

Per prevenir "INDIGESTIONS": transparència
Després d'un menjar que no es posa bé: transparència.

La màxima transparència és sempre una arma
fonamental, perquè desincentiva les actuacions irregulars si poden ser conegudes per altres i, d’altra banda, facilita el control polític i social d’eventuals conductes corruptes.

Garantir canals adequats de denúncia .
Més enllà de la denúncia davant l’Oficina Antifrau,
en molts organismes pot ser adequat generar canals
interns fàcils per tal que empleats i usuaris puguin alertar sobre sospites de corrupció (de forma confidencial o, fins i tot, anònima).
estracte de les Eines de l'Oficina Antifrau.

Anònim ha dit...

Montsito

Qualsevol directiu, com a responsable integral de la
gestió i dels seus resultats, és responsable també de
les conductes inapropiades que puguin produir-se
en els serveis al seu càrrec. Per tant, cada directiu
ha d’assumir entre les seves funcions la d’identificar
àrees de risc i punts febles en l’àmbit de la integritat,
i endegar mesures de prevenció, control i detecció
en conseqüència.

Anònim ha dit...

Per conducta corrupta, en un sentit ampli, hem d’entendre
qualsevol comportament deshonest, qualsevol decisió no imparcial, qualsevol mal ús d’informació o
qualsevol altre acció o omissió d’un servidor públic adreçada
a obtenir un benefici indegut per al servidor o per a tercers. El mateix concepte és aplicable a l’actuació de qualsevol persona, sigui o no un empleat públic, que
pugui desviar un servidor públic del recte compliment de les seves funcions. Algunes conductes corruptes estan tipificades com a delictes pel nostre Codi penal, d’altres constitueixen faltes administratives sancionables per via disciplinària i algunes altres no violen cap normativa
concreta però són èticament reprovables i afecten als
principis que han d’inspirar l’actuació dels servidors
públics en un Estat de dret

Montsito, ETS UN CORRUPTE