La CUP de Molins de Rei ha editat tot just abans de la Fira de la Candelera un nou butlletí. En aquest número 8 es parla de diferents temes d'actualitat al municipi com la possible llista unitària independentista i per això des de la CUP hem volgut donar a conèixer la nostra opinió al respecte. També hem volgut denunciar públicament les últimes irregularitats en l'adjudicació sense publicitat de dos serveis d'assessorament a un regidor d'ICV i a un familiar.
També hem aprofitat per informar sobre el calendari de punts de trobada per elaborar el programa participatiu de la CUP de cara a les properes eleccions. En un altre article donem a conèixer els resultats del 2n Certamen Millorem Molins i per acabar reflexionem un any després de la Consulta Popular sobre la Independència.
Veure butlletí número 08 de la CUP de Molins de Rei
També hem aprofitat per informar sobre el calendari de punts de trobada per elaborar el programa participatiu de la CUP de cara a les properes eleccions. En un altre article donem a conèixer els resultats del 2n Certamen Millorem Molins i per acabar reflexionem un any després de la Consulta Popular sobre la Independència.
Veure butlletí número 08 de la CUP de Molins de Rei
4 comentaris:
Fira de la Candelera 2011.
Fes un àpat de debò, amb Montsi i la seva cort.
MENÚ: Cap i pota amb cigrons i galeres, Fideuà de tolontolon , paella a la carrionet, pinxitos borregu, i d’altres entrepans de pilota, botifarra, frankfurt, llom i bacon
T’HI ESPEREM.
SORTIRÀS A LA FOTU.
Per prevenir "INDIGESTIONS": transparència
Després d'un menjar que no es posa bé: transparència.
La màxima transparència és sempre una arma
fonamental, perquè desincentiva les actuacions irregulars si poden ser conegudes per altres i, d’altra banda, facilita el control polític i social d’eventuals conductes corruptes.
Garantir canals adequats de denúncia .
Més enllà de la denúncia davant l’Oficina Antifrau,
en molts organismes pot ser adequat generar canals
interns fàcils per tal que empleats i usuaris puguin alertar sobre sospites de corrupció (de forma confidencial o, fins i tot, anònima).
estracte de les Eines de l'Oficina Antifrau.
Montsito
Qualsevol directiu, com a responsable integral de la
gestió i dels seus resultats, és responsable també de
les conductes inapropiades que puguin produir-se
en els serveis al seu càrrec. Per tant, cada directiu
ha d’assumir entre les seves funcions la d’identificar
àrees de risc i punts febles en l’àmbit de la integritat,
i endegar mesures de prevenció, control i detecció
en conseqüència.
Per conducta corrupta, en un sentit ampli, hem d’entendre
qualsevol comportament deshonest, qualsevol decisió no imparcial, qualsevol mal ús d’informació o
qualsevol altre acció o omissió d’un servidor públic adreçada
a obtenir un benefici indegut per al servidor o per a tercers. El mateix concepte és aplicable a l’actuació de qualsevol persona, sigui o no un empleat públic, que
pugui desviar un servidor públic del recte compliment de les seves funcions. Algunes conductes corruptes estan tipificades com a delictes pel nostre Codi penal, d’altres constitueixen faltes administratives sancionables per via disciplinària i algunes altres no violen cap normativa
concreta però són èticament reprovables i afecten als
principis que han d’inspirar l’actuació dels servidors
públics en un Estat de dret
Montsito, ETS UN CORRUPTE
Publica un comentari a l'entrada