dilluns, 18 de juny del 2007

Objectiu Quebrantahuesos

El "Quebrantahuesos" no només és un ocell sinó que és la marxa ciclista més important de la península ibèrica. Amb origen i arribada a Sabiñánigo els participants recorren 205 kms superant els ports de Somport (1ª), Marie Blanque (1ª), Portalet (1ª) i Hoz de Jaca (3ª). Aquest any hi ha 7.500 inscrits, entre els quals més de 3.000 bascos i més de 2.000 catalans. Més informació a la plana web de la Quebrantahuesos.

De Molins de Rei hi haurà 12 inscrits:

Santi Prat Ballobar
José Luis Serrano Martínez
Jaime Sanz Ortiz
Xavi Paz Penche
Miquel Roca Rodríguez
Juan Luis Nuño Poveda
Alex Olea Ortiz
Joan Carles Puig Aldazabal
Cristian Bataller Navarro
Jaume Papiol Alarcón
Josep Colomina
Alexandre Maymó López

Aquesta serà la meva 4ª participació obtenint els 3 anys anteriors els següents resultats:

2004: 6h 41min 05s 326è de 4905 participants 30,67 km/h de mitja
2005: 6h 08min 42s 33è de 5643 participants 33,36 km/h de mitja
2006: 6h 10min 38s 135è de 7138 participants 33,19 km/h de mitja

Aquest any arribo amb un estat de forma no gaire bó degut a que durant els mesos d'abans de les eleccions municipals no he pogut entrenar quasi res. Possiblement aquest any faci el pitjor resultat de totes les meves participacions però espero que com a mínim em serveixi d'entrenament de cara al "Reto Vasco" i de cara a poder guanyar per 3ª vegada la Pujada al Turó de l'Home, que es fa al setembre a Sant Celoni.

Abans de que algú digui alguna cosa no hi seran els caps de llista del PSC-PSOE, PP i CUP. Només participem en Xavi Paz i jo mateix. Aquest és un altre José Luis Serrano. Dit això espero que la "victòria", per una vegada a la vida, sigui per la CUP encara que tinc clar que no seré el millor molinenc ja que Santi Prat pare està molt fort i segurament em treurà una bona avantatge. En tot cas tocarà patir de valent representant els colors del Club Ciclista de Molins de Rei.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hem feu molta enveja, ja m'agradaria ser-hi també.
Que tinguis molta sort, i que disfrutis força.
Salut!

Àlex Maymó i López ha dit...

Gràcies pels ànims! Ara escric la crònica.