diumenge, 24 de febrer del 2008

Fotos del Premi Inauguració 2008

Avui diumenge 24 de febrer he sortit en bici però seguint el recorregut del Premi Inauguració, cursa del calendari Elit-Sub23. He anat amb el Roger, que no podia córrer per una lesió, al Coll de Begues i al Coll dels Onze. En total avui només 90 kms però com que tenia la calçotada de la CUP no he pogut fer gaire més.

De la cursa vull destacar la presència del Santi Prat (pare) que ha corregut amb el colors del Club Ciclista Molins i que malgrat els seus 47 anys s'ha atrevit a córrer en la categoria Elit-Sub23, on el nivell és molt alt i la majoria de gent té entre 20 i 30 anys. No ha pogut acabar la cursa però a Begues no s'havia despenjat molt dels primers i tenia molta gent pel darrera. En la foto el veiem a punt de coronar Begues.

Veure més fotos del Premi Inauguració
Veure classificació (extreta del bloc de l'Ibon Zugasti)

6 comentaris:

Anònim ha dit...

hola, muy wapas las fotos. como subian, ufff! por lo q veo en las fotos digo, q yo finalmente me he rajado, asi de claro.

Àlex Maymó i López ha dit...

Hola Trueno,

Es que sinó estàs en forma és millor no anar. Jo vaig córrer fa dos anys i vaig acabar però l'any passat no estava en forma i vaig anar a veure la cursa.

Begues és massa llarg sinó estàs bé com per tornar a empalmar si perds gaire contacte.

A veure si per internet van sortint més fotos, que hi havia bastanta gent fent fotos.

Javi ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Javi ha dit...

Eps molt chules les fotos. Pensava que anava bé pujant l'últim port però veint les fotos porto una cara de patiment.....me de possar gafes de sol, que sino sembla que soc l'únic que ho passa malament. Per si no em reconeixes, soc el del renault auto cuatro (de verd) que porto casc vermell, no confondre amb el falconety , que porta bici vermella.

Àlex Maymó i López ha dit...

Hola Javi,

Ja et coneixia de vista però no m'havia fixat a la foto i ara t'he vist.

El tema de la cara jo crec que és millor posar cara de patiment, així la foto queda més èpica...jeje.

Anònim ha dit...

Ole las pelotas de ese veterano de casi 50 tacos con una grupeta de figuras detrás casi arriba de begas. o es muy bueno o son malos de cojones los otros los sub23 de atras