dilluns, 24 de març del 2008

Setmana Santa de bicicleta

Com que aquesta Setmana Santa em vaig quedar per Molins de Rei i Calafell vaig aprofitar per sortir en bici amb l'objectiu d'anar agafant la forma. Aquest any estem a finals de març i encara estic en progressió però no em preocupa perquè els objectius de la temporada són a partir de finals de maig.

DIJOUS
Sortida amb el Carles Nadal amb dues parts molt diferenciades. Tant a l'anada com a la tornada vàrem rodar per la zona del Baix Llobregat Sud, que és totalment plana. Això si, al mig de la sortida vàrem pujar un port duríssim com el Rat Penat. Anava amb el 39x25 i la veritat és que se'm va fer molt dur pujar les rampes que arriben al 23%. Us el recomano a qui no el conegueu perquè el paisatge del Parc Natural del Garraf val la pena. Això si, ja podeu patir una mica pujant....

DIVENDRES
Vaig fer 3 hores 45 minuts de BTT pels barris de muntanya de Molins de Rei repartint el futlletó de la CUP referent a la campanya Millorem Molins. La veritat és que tots els carrers de Sant Bartomeu, la Rierada i Vallpineda sumen molts quilòmetres.

DISSABTE
Per preparar la Molins de Rei - Vilafranca a peu i per anar caminant una mica vaig fer una caminada de 2 hores per Collserola amb el Joan i l'Isabel. Vàrem pujar fins la creu de Santa Creu d'Olorda.

DIUMENGE
Sortida amb el Club Ciclista Molins de Rei. Malgrat el fred i ser setmana santa érem 11 ciclistes a la sortida. A Rubí en Carles Nadal i en Jaume Papiol van patir una caiguda en una rotonda perquè hi havia gasoil a l'asfalt però res greu. Després vàrem pujar el Coll de l'Obac, on hi havia una mica de neu.

A la baixada feia molt fred però després d'esmorzar a la Bauma vàrem pujar a Can Massana i ja no feia tan fred. La muntanya de Montserrat estava nevada. Després vàrem baixar pel Coll del Bruc cap a Igualada i després direcció Piera. Jo em vaig desviar cap a Vilafranca del Penedès i Calafell, on tenia un dinar familiar. Al final em van sortir 140 kms.

DILLUNS
Sortida de tràmit per anar de Calafell a Molins de Rei passant pel coll de l'Ordal i amb un total de 56 kms. Aquest recorregut ja l'he fet moltes vegades i per sort avui feia vent de costat i no molestava gaire.

5 comentaris:

XAVI NOVELL ha dit...

ARA M'AGRADA.... TINC LA IAIA MIRANT EL TEU BLOG I FOT UNES BALLARUQUES ...JEJEJE

SALUT I ENDAVANT AMB EL SOMNI
RECORDS COMPANY!!!

glòria ha dit...

Ei Àlex,

ara feia dies que no et saludava...! ja veig que estàs bé! i en plena forma!!! jeje

aprofitada la setmana santa eee!!

apa salutacions des del Penedès,

Glò

Trueno ha dit...

al Rat Penat encara no l'he visitat jo, i no m'extranya, perque a mi rampes del 23% estil Angliru no em motiven, es una duresa excessiva!

Àlex Maymó i López ha dit...

Home, jo tampoc el pujo sovint però sempre està bé pujar ports d'aquest estil, per a mi son com un repte. N'he pujat de bastant pitjors i quan l'estàs pujant penses que estàs boig però quan arribes a dalt et sents "orgullós"...jejeje.

Igualment està molt bé pujar-lo per Castelldefels i continuar cap a Olivella. El paisatge val la pena.

Anònim ha dit...

El Rat Penat no és tan dur, ho és més l' asfalt de Rubí on em vaig deixar alguns troços de pell el diumenge.

BLUESBIKER