divendres, 9 de maig del 2008

100 persones en la concentració per la Llibertat d'en Franki

Ahir dijous es va celebrar la concentració de Molins de Rei per la llibertat d'en Franki, que va comptar amb unes 100 persones. La convocatòria comptava amb el suport de tots els moviments socials de la vila entre els quals destacar el CSO l'Eskondite, Ka la Banya, la CUP, Endavant i l'Ateneu Mulei, a part de persones a títol individual. També hi havia militants de base d'ICV i el regidor d'ENMR, en Jordi Romeu.

La veritat és que jo no recordava una concentració tan nombrosa com aquesta en els últims temps ja que fins i tot hi havia més gent que en la concentració antimonàrquica. El tema s'ho mereixia i la gent ha respòs positivament a la convocatòria ja que aquest cas és un nou exemple de la poca justícia i democràcia que hi ha en aquest estat.

Degut a l'èxit de la convocatòria al final es va realitzar una manifestació pels carrers més cèntrics de la vila per tornar a acabar a la plaça de la vila. A mi em va tocar llegir el manifest encara que al final vaig acabar improvisant el parlament per tal de poder explicar més concretament el cas d'en Franki i reiterar la crida a participar en la manifestació del dissabte 10 de maig, a les 18:00h a la plaça Universitat de Barcelona. També es fan unes jornades aquest diumenge al CSO l'Eskondite.

Més informació a: http://llibertatfranki.org/


1 comentari:

Lu ha dit...

Company!! Fantàstic, m'entusiasma saber que la meva vila estimada no perd el seu caràcter revolucionari i solidari.

A Valls ens concentrem avui..

Una abraçada i la llibertat del Franki!!