dilluns, 19 de maig del 2008

Xerrada sobre el Transvassament a l'ateneu Mulei

Aquest dimecres la secció local d'Endavant a la nostra vila ha organitzat la primera xerrada d'un cicle de tres actes que giraran en torn a l'aire, aigua i terra. La primera té el títol "Perquè els rius són vida, cal dir no als tranvasaments" i serà a càrrec d'un membre de la Plataforma en Defensa de l'Ebre. L'acte serà doncs el dimecres a les 20:00h a l'Ateneu Mulei (C/ de l'Esglèsia 10).

Crec que pot ser molt interessant escoltar de primera ma els arguments de la Plataforma en Defensa de l'Ebre sobre la interconnexió que ha planejat el Govern de la Generalitat de Catalunya i que ha suposat la gran manifestació d'ahir a Amposta. Per tot això us animo a participar-hi.

La resta d'actes del cicle seran el dissabte 24 de maig amb una Jornada amb teatre i una xerrada sobre els transgènics a la plaça de la Creu. També es recolliran signatures per la Campanya Som lo que Sembrem. L'últim acte serà una xerrada al local de la CUP (C/ Verdaguer 62) el proper 29 de maig a les 20h sobre les lluites per la qualitat de l'aire que respirem amb la Plataforma Aire Net de Sant Feliu, el CEPA i la Plataforma contra la Incineració de Residus de Sant Vicenç dels Horts.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola,
a banda d'aquest avís vaig rebre missatges anunciant aquesta xerrada. El resultat va ser que vàrem assistir quatre gats.
Sembla que aquest tema importi però la realitat és que no ens creiem que siguin molt greus les actuacions que fem sobre els rius.
Jo vaig anar per fer costat perqué, per formació, no em cal cap xerrada d'aquestes.
Va ser decebedora la resposta del poble. Si no hagués rebut tans avisos ho entendria. Va haver més movilització de teclat que implicació real. Espero que les coses canviïn.
Salut,
Núria

Àlex Maymó i López ha dit...

Hola Núria,

Jo no vaig poder anar-hi perquè tenia reunió a l'ajuntament però ja em van dir que no hi havia gaire gent. És una llàstima però passa massa sovint. A veure si poc a poc anem fent que aquests actes tinguin més participació.

Salut!