dimecres, 11 de juny del 2008

Alguns es posen nerviosos i fan córrer rumors...

Ahir una amiga em va comentar que va veure una entrevista a l'alcalde Ivan Arcas a Llobregat TV, on la presentadora li va fer una pregunta referent al tema de l'augment dels sous dels polítics arran d'una petició d'un telespectador. Sembla ser que l'alcalde es va tornar a posar nerviós i va acabar acusant a aquells que estan en contra de trencar el mobiliari urbà.

També ahir em van dir que corre el rumor que jo he realitzat una pintada a la porta dels Jutjats de Pau referent als casos de les citacions per declarar a les persones que es van autoinculpar d'haver avortat.

És si més no curiós que en un mateix dia es facin aquestes dues acusacions sense presentar cap prova. Primer ens van acusar de demagògs i populistes al més pur estil del Jesús Gil i Gil i ara ens acusen d'uns fets dels quals no presenten cap prova.

Si tan clar ho tenen que presentin una denúncia en contra meva pel tema de la pintada. Si tinguessin alguna prova ja ho haurien fet perquè seria un bon escàndol per ells que el regidor de la CUP ho hagués fet però com que saben que no ho he fet jo es dediquen a fer córrer rumors.

1 comentari:

Anònim ha dit...

És que la CUP els té descolocats...

no saben com fer-s'ho per a desprestigiar-vos/nos a tot el col.lectiu que ha optat per a una via diferent de fer política, de momnt municipal.

Carles BLUESBIKER