dilluns, 13 d’octubre del 2008

Segona sortida a buscar bolets

Aquest dissabte ens vàrem desplaçar un amic d'Olesa i jo a la zona de Sabiñanigo (Huesca) a buscar bolets. Com veureu a la foto, la cosa va ser bastant satisfactòria. Jo vaig collir les dues caixes que veieu i el cistell és del meu amic.

La zona era un bosc bastant espés i era dificil passar-hi a vegades però hi havia força rovellons. Llàstima que com hi havia lluna plena tenien bastants cucs i sobretot els bolets més grans no es podien collir. Sinó fós pels cucs hauríem agafat el doble o el triple de rovellons però no ens podem queixar amb la collita. A més a més la majoria eren rovellons dels autèntics (els més rojos) i no pas rovellons pinetells (els ataronjats).

A més a més no ens vàrem trobar a ningú buscant bolets ni es veien cotxes parats per la pista on vàrem anar, cosa que contrasta amb les aglomeracions que hi ha en el Pirineu Català.

De cara al dissabte vinent veurem si continua la sort però per la zona dels Ports de Besseit està plovent força i pot ser una bona opció. Però això ja ho veurem.

2 comentaris:

XAVI NOVELL ha dit...

aquí ni UN !!!!!!!!!!!... però ja t'avisaré per atakar.

Àlex Maymó i López ha dit...

La veritat és que al Montseny només vaig anar una vegada a buscar bolets i va ser un fracàs.

Soc una mica masoca i m'agrada fer kms en cotxe per anar al Pirineu o als Ports de Beseit.

Salut!