dijous, 26 de juny del 2008

Concentració per l'avortament lliure i gratuït

Demà divendres està convocada la concentració per solidaritzar-se amb totes les dones i homes de la vila que s'han autoinculpat d'haver avortat i que han estat citades a declarar. Serà un bon moment també per reclamar un canvi legislatiu en el tema de l'avortament perquè no es tornin a repetir aquestes situacions de persecució per part de sectors ultracatòlics i de la dreta mediàtica. Ens veiem a la concentració.

Mes informació a:

Bloc de la campanya a Molins de Rei


2 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo he avortat.

FRIVOLITZEU MOLT AMB EL TEMA i us asseguro que és un moment molt dur i difícil de superar per una dona.

Crec que una noia amb cara de felicitat en un cartell pro-avortista no és el símbol més adequat amb el tema.

El moment més dur i difícil de la meva vida va ser quan vaig haver d'avortar.


Estic a favor de l'avortament, evidentment, però em molesta veure com tracteu aquest tema.

Àlex Maymó i López ha dit...

El cartell l'han editat la gent de la campanya que s'està impulsant des de Molins i no crec que s'hagi fet amb la intenció de frivolitzar el tema.

És cert però que és un moment molt dur quan alguna dona avorta i per això és important que la llei canviï perquè al menys la situació no sigui tan traumàtica com ara.