dimecres, 25 de juny del 2008

Quebrantahuesos 2008 + Sortida a Organyà

Aquest passat cap de setmana, més concretament al dissabte, es va celebrar la marxa cicloturista QUEBRANTAHUESOS a la localitat aragonesa de Sabiñanigo. És la marxa més important de l'estat espanyol, amb un recorregut de 205 kms, 3.300 mts de desnivell amb 3 ports de primera i 1 de tercera, 8000 participants i amb un ambient espectacular.

Aquesta era la meva 5ª edició consecutiva i el meu estat de forma no és el millor que he tingut ni molt menys ja que en l'edició de 2005 vaig fer un temps de 6h 8 min i vaig quedar en la posició 33 de la general.

Aquest any m'ho vaig prendre amb relativa calma encara que sempre es pateix bastant en aquesta marxa. Aquesta vegada és la que menys he patit segurament perquè no he tingut rampes i de fet vaig arribar bastant fresc a la meta. Es van fer durs els 4 kms al 11% del Marie Blanque i també la forta calor que feia però jo per sort aguanto bastant bé la calor. Al final vaig fer els 205 kms en 7 hores i 11 minuts i vaig quedar el 1287 de la general. Em va anar molt bé per anar agafant la forma i a veure si a l'estiu puc entrenar bastant més i agafar un pic de forma al setembre.

El dia següent vaig sortir amb el Club Ciclista de Molins de Rei per la zona del Pirineu. A les 6 del matí vàrem sortir de Molins en cotxe fins a Organyà. Allà vàrem fer una volta de 130 kms amb 2.400 mts de desnivell pujant els ports de la Trava (1ª), Coll de Port (2ª), Port del Compte (2ª), Coll de Cambrils (3ª). La calor va ser intensa però per sort hi havia força fonts pel recorregut.

Veure fotos de la Sortida a Organyà