dilluns, 2 de juny del 2008

Diumenge esportiu: 1a Cursa Ecològica i Sortida en bici

Aquest diumenge 1 de juny s'ha celebrat pel matí la 1a Cursa Ecològica de Molins de Rei. Aquesta cursa d'atletisme comptava amb dos circuits, un de 10 kms i un altre de 21 kms. Tots dos recorrien indrets de la Serra de Collserola.

Jo vaig estar fent de control en el km 12, en el tram entre la Sibèria i Can Campmany. Em va agradar col·laborar en aquesta cursa perquè des de l'ajuntament i tots els voluntaris/es es va fer una gran feina i l'organització de la prova va ser molt bona. En aquesta primera edició, malgrat la pluja, hi havia uns 180 participants. Espero que en propers anys la Cursa es consolidi.

A la tarda, aprofitant que va sortir el sol vaig sortir en bicicleta perquè des de la BPB encara no havia tocat la bici. Vaig anar fins al Port Ginesta (Castelldefels) per l'autovia i la tornada per l'interior dels pobles i un cop Molins vaig pujar dues vegades a Santa Creu. En total, uns 90 kms, que van servir per no deixar en blanc la setmana passada. Aquesta setmana ja tocarà fer una mica més de kms ja que s'aproxima la Irati Extrem del dia 14 i la Quebrantahuesos del dia 21.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo també hi vaig ser. Estava de control a Sta Creu, just on s'agafa el camí per pujar a la creu. Allí ja arribava la gent una mica tocada, i havien de pujar el tram mes dur. Tot i la pluja, va ser un dia molt bo per córrer, sense sol, ni calor ni vent, la mica de pluja que va fer estic segur que no va molestar gens. Salutacions.

Anònim ha dit...

Ja pots entrenar per l' Irati, que sembla dura,dura...

Ja ens ho trovarem, el dia 14 a Otxagavia...

Carles BLUESBIKER

Àlex Maymó i López ha dit...

Ja em van dir que per arribar fins a Santa Creu els hi havien posat un tram bastant dur. Sort que no els hi va ploure massa ja que llavors si que hagués estat més dur.

Els ports de la Irati ja me'ls conec la majoria i Artaburu i Larrau són segurament els dos ports més durs del Pirineu, bastant pitjors que el Tourmalet per exemple!